! You are not logged in to Prodigits. Please register or login.

HEUNING - Topics

* HEUNING > Topics


Subject: VOLSTRUIS IN DIE WINDPOMP
Replies: 21 Views: 2769
1-> 7->>

oubaas 9.08.09 - 07:05am
VOLSTRUIS IN DIE WINDPOMP 5 Augustus 2009

Wat is die grootste en goorste krisis wat jou al getref het? Waar in jou lewe het die onaangenaamste ding denkbaar jou getref? Of is jy vrygestel van alle vorms van swaarkry, teenspoed of moeilikheid? Ek twyfel. Ek di*nk ons elkeen het iewers al in iets sleg beland. Hetsy jy dit oor jouself gebring het, of dat dit deur iemand anders teweeggebring is.
*

oubaas 9.08.09 - 07:06am
Nou ja, daar is n goeie spreekwoord daarvoor: wanneer die pawpaw die fan strike, in Afrikaans vertaal: wanneer die volstruis in die windpomp invlieg. Kan jy daardie dag onthou? Of dae? Of tydperk? . . . toe die volstruis in jou windpomp ingevlieg het. Dalk was dit trauma a.g.v. lewensverlies, of toe jy hoor jy het kanker, of toe jy in hegtenis geneem is, of toe jou man of vrou jou met n hamerhou tussen die oe klits deur te se: ek is klaar met jou, ek wil nie meer voortgaan nie. *

oubaas 9.08.09 - 07:06am
Onthou jy hoe dit gevoel het of jou lewe in skerwe spat? Bitter onlekker . . . toe dit voel of alles inmekaar val, en niks meer sin maak nie. Onthou jy hoe jy gevoel het, die sukkel om dit te verwerk, daardie onbeskryflike bang, die gevoel dat niks is in beheer is nie. En . . . as dit nog nie met jou gebeur het nie , wees dankbaar, baie dankbaar. *

oubaas 9.08.09 - 07:07am
Party sal dit dalk vir altyd vryspring. Maar . . . ongelukkig, vir party kan ons se: the cheque is in the mail. Het jy n survival kit gereed vir daardie dag? *

oubaas 9.08.09 - 07:07am
Wat se die Bybel van die volstruis-in-die-windpomp-dae? Praat die Bybel enigsins oor moeilike tye, of glo jy die mense wat so roekeloos se dat slegte goed nooit met Christene kan gebeur nie? *

oubaas 9.08.09 - 07:08am
Psalm 23 Die Here is my herder, ek kom niks kort nie. Hy laat my rus in groen weivelde. Hy bring my by waters waar daar vrede is. Hy gee my nuwe krag. Hy lei my op die regte paaie tot die eer van sy Naam. Selfs al gaan ek deur donker dieptes, sal ek nie bang wees nie, want U is by my. In u hande is ek veilig. U laat my by 'n feesmaal aansit, terwyl my teestanders moet toekyk. *

oubaas 9.08.09 - 07:08am
U ontvang my soos 'n eregas, ek word oorlaai met hartlikheid. U goedheid en liefde sal my lewe lank by my bly en ek sal tuis wees in die huis van die Here tot in lengte van dae. *

1-> 7->>


* Reply
* HEUNING Forum


fav Bookmarks

Search:
topics replies


* HEUNING (8)

Custom Search